Autor Wątek: Dobór strzał do łuku.  (Przeczytany 17116 razy)

matrix

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 282
Dobór strzał do łuku.
« dnia: Wrzesień 29, 2009, 06:49:07 pm »
Witam!
Mam taki problem z doborem strzał!
Posiadam łuk Cobra o sile naciągu 60LBS długość naciągu to 28-30cali.
I niewiem jakich strzał mogę do tego łuku używać ponieważ jestem początkującym łucznikiem i bardzo proszę o radę.

Zgóry dziękuję za odpowiedz!
Łuk-  Bowtech RPM 73,2# 28''
Celownik- Viper Predator Micro Realtree 5 pin
Podstawka- Quad HDX
Strzały- Axis N-Fuse 300 26,2''
Stabilizator- Latarka Nitecore CG6 Green
Spust- T.R.U Ball Hornet
Dalmierz- Bushnell Tour V2
Camera Shot Track HD

tomo

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 592
Odp: Dobór strzał do łuku.
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 29, 2009, 09:24:29 pm »
Jak przeglądałeś to forum to już wiesz co myślimy o tym łuku.
Nikt chyba na podstawie własnych doświadczeń Ci nie podpowie i nie da recepty na powtarzalne strzelanie.
Zacznij od początku czyli od zakupu ŁUKU, bo to co masz łukiem nie jest.
Smutne ,ale prawdziwe.....
A wracając do tematu czyli strzał odpowiedż: może eastony Powerflighty 340 dłuższe od długości naciągu Cobry.
Pozdrawiam
MATHEWS APEX 7 , PSE SUPRA, MATHEWS HALON X COMP

arkadio

  • Stały bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 234
  • Bowhunting! I love this game!
Odp: Dobór strzał do łuku.
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 29, 2009, 09:39:51 pm »
witam
do 60# to 400-ki będą chyba dobre.
ale zgadzam się z tym co powiedział tomo i myślę, że szkoda psuć strzał na takim "sprzęcie".
kup łuk a wtedy chętnie tobie pomogą koledzy z tego forum bo teraz szkoda czasu i nerwów.
pozdrawiam ;)
łuk: PSE X-Force 6 GX 72#, PSE X-FORCE 6 HF 70#
podstawka: Ripcord Code Red
celownik: Viper Predator MICRO 5PIN
stabilizator: SVL S-COIL XL 7"
kołczan: Bohning Lynx 6
spust: T.R.U BALL Copperhead Xtra
strzały: Beman ICS Hunter 300
dalmierz: Leupold

lucznikruda

  • Gość
Odp: Dobór strzał do łuku.