Forum lucznicze

Tematy ogólne => zawody, turnieje, imprezy, spotkania => Wątek zaczęty przez: An w Grudnia 08, 2008, 06:12:53 pm

Tytuł: Tarnowskie Góry 06.12.2008
Wiadomość wysłana przez: An w Grudnia 08, 2008, 06:12:53 pm
Południowa Polska bawiła się w sobotę na treningu łuczniczym w Tarnowskich Górach.
Dzięki "Rosomaki' - to był dobrze spędzony dzień.  ;D

Fotki:
http://an11.fotosik.pl/albumy/553358.html

Tytuł: Odp: Tarnowskie Góry 06.12.2008
Wiadomość wysłana przez: Rosomak w Grudnia 08, 2008, 10:56:06 pm
Rosomaki a przede wszystkim  Huntersi - to na nich spoczywał ciężar organizacyjny :) Z którego wywiązali się jak zwykle wspaniale.

wyniki tu :
http://www.cypher.home.pl/sekcjalucznicza/index.php?option=com_content&task=view&id=232&Itemid=64

>>>--------->
Tytuł: Odp: Tarnowskie Góry 06.12.2008
Wiadomość wysłana przez: Pioter w Grudnia 08, 2008, 11:35:58 pm
Osoba na 5. zdjęciu to Diana?
Chyba się przerzucę na łuk klasyczny....  :-\
Tytuł: Odp: Tarnowskie Góry 06.12.2008
Wiadomość wysłana przez: Ivar Trzy Strzały w Grudnia 09, 2008, 08:53:10 am
Uff... ja sam nie wiem co napisać... bo miałem to szczęście załapać się do tej grupy "trenującej" po treningu...  ;D
...
KTO BYŁ SZEFEM GESTAPO ?!  ;D ;D ;D

...i jeszcze podziękowanie pod wiadomym  :) adresem za Katering... przez duże... naprawdę duuuuuże :) ...K! :)
Tytuł: Odp: Tarnowskie Góry 06.12.2008
Wiadomość wysłana przez: Kefir w Grudnia 09, 2008, 10:43:37 am
"....Kto był szefem Gestapo?...."     "...ale gdzzziiee?"  :D:D:D:D

Dzięki za świetną imprezę Huntersom..... a no i za przekonanie do żymloka;)
No i oczywiście za telefon dzień po turnieju kiedy z samego rana wyjechałem z Tarnowskich gór,  a wieczorem zadzwoniłem podziękować za wspaniały turniej... usłyszałem... "Kefir? a gdzieś ty jest? bo my cię szukali...no my pi***my dalej " BEZCENNE!   Czekam na turniej w Styczniu.....
Tytuł: Odp: Tarnowskie Góry 06.12.2008
Wiadomość wysłana przez: hoblik w Grudnia 09, 2008, 06:51:18 pm
Fajnie bylo , ja sie cieszylem na zymloki ,  te sa wspaniale .
Rowniez dziekuje za fajna zabawe i fajna zupe . A Katering byl piekny kwiatek miedzy samyli "glodnymi " lucznikami  ;D ;D ;D
Pozdrawia hoblik
Tytuł: Odp: Tarnowskie Góry 06.12.2008
Wiadomość wysłana przez: adamc1 w Grudnia 09, 2008, 06:59:17 pm
Super zabawa :) dziękuje  ;D
Tytuł: Odp: Tarnowskie Góry 06.12.2008
Wiadomość wysłana przez: sts w Grudnia 09, 2008, 10:28:37 pm
Byłech, widziołech , strzylołech - chopy! żech je sam zachwycony!!   apacz . Żałuja ino co pojechołek do dom tak wczas he he ! :D
Tytuł: Odp: Tarnowskie Góry 06.12.2008
Wiadomość wysłana przez: Imioł w Grudnia 09, 2008, 10:30:50 pm
Witam,

miło słyszeć że się wszystkim spodobało  ;D
my również chcemy podziękować wam za tak liczne przybycie na to spotkanie. Dziękujemy że taki kawał targaliście ze sobą wasze tarcze :), Adamowi za figurkę 3D  ( pierwszą, i mam nadzieję nie ostatnią w naszych terenach ) były bardzo przydatne!
Szczególne podziękowania dla Hoblika! za mikołajkowe prezenty i świetny pomysł z balonikami.
DZIĘKI!!! i do następnego razu!

Ps.do tych którzy trenowali z nami dalej  ;) - hmmm...no cóż....ale jako HELLSI musimy dbać o dobrą renomę  ;D  
pozdrowienia dla was i co złego to "nie" my  ;D ;D ;D